مراسم یادبود "شهدای خدمت" در کانون‌های مساجد گیلان برگزار می‌شود
مراسم يادبود "شهداي خدمت" در کانون‌هاي مساجد گيلان برگزار مي‌شود
مدیر ستاد کانون‌های مساجد گیلان:

مراسم یادبود "شهدای خدمت" در کانون‌های مساجد گیلان برگزار می‌شود

حجت الاسلام حاجتي از برگزاري مراسم‌هاي يادبود شهداي خدمت و اجراي طرح "هشت هزار ختم قرآن" در کانون‌هاي مساجد گيلان خبرداد.
شناسه خبر : 62427 تاریخ انتشار : ۶ خرداد ۱۴۰۳ زمان انتشار : ۰۸:۵۰

به گزارش روابط عمومی ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور از استان گیلان، حجت الاسلام رضا حاجتی، مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد گیلان با تسلیت شهادت رییس جمهور فقید کشورمان و همراهانشان گفت: آیت الله رییسی خدمتگزار مردم بود و تلاش بی‌وقفه در خدمت به مردم، کشور و اسلام داشت و خستگی نمی‌شناخت و صلاح و رضایت مردم برای او بر همه چیز ارجحیت داشت.

 

وی از برگزاری ویژه برنامه‌های شهادت در کانون‌های مساجد گیلان خبرداد و افزود: در راستای گرامیداشت خدمات شهید خدمت آیت الله رئیسی، کانون‌های فرهنگی هنری مساجد گیلان همزمان با سراسر کشور مراسم‌های یادبود را در مساجد سراسر استان برگزار می‌کنند.

 

حجت الاسلام حاجتی با بیان اینکه این مراسم‌ها در بازه زمانی هشتم خرداد تا اربعین شهدای خدمت برگزار می‌شود اعلام کرد: این برنامه‌ها با هدف قدرشناسی از تلاش‌ها و مجاهدت‌های خستگی ناپذیر رییس جمهور در سراسر استان به ویژه در کانون‌های روستایی برگزار خواهند شد.

 

وی ادامه داد: طرح سراسری " هشت هزار ختم قرآن در مساجد کشور" هدیه‌ای به شهدای خدمت نیز در مساجد منتخب استان اجرا می‌شود.

 

مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد گیلان همچنین از اجرای طرح " مسجد در فراق شهدای خدمت" خبر داد و بیان کرد: طرح سراسری "سیاه پوش کردن مساجد در فراق شهدای خدمت" و طرح سراسری "پخش نوای ملکوتی قرآن به یاد شهدای خدمت از مآذنه‌های مساجد" از دیگر ویژه برنامه‌های کانون‌های مساجد گیلان است که همزمان با مساجد سراسر کشور برگزار می‌شود.